آفا سافت

آفا سافت

وبلاگ شخصی ابوالفضل فتحی آزاد
آفا سافت

آفا سافت

وبلاگ شخصی ابوالفضل فتحی آزاد

پروژه پایان دوره کارشناسی

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 پروژه ی پایان دوره ی کارشناسی دانشگاه پیام نورمرکز قزوین

 پایان نامه ی مذکور حاصل ماه ها تلاش شبانه روزی الاحقر ، ابوالفضل فتحی آزاد در دوره ی کارشناسی پیام نور مرکز قزوین می باشد که به حول و قوه ی الهی در شهریور ماه 1391 به پایان رسید. در این پایان نامه سیستمی جهت ثبت و مدیریت اطلاعات موسسات ساخته شده است که پایگاه داده ی(Deta Base) آن توسط نرم افزار قدرتمند Microsoft SQL Server 2008 طراحی گشته و طراحی واسط کاربری (Interface) آن توسط نرم افزار Microsoft Visual Studio 2010 می باشد که در محیط برنامه نویسی C# (سی شارپ) نوشته شده است . 

 afa.project.qpnu

 

در اینجا خویش را موظف می دانم که از اساتید محترم دانشگاه جناب آقای مهندس سجاد زارع استاد گرامی درس آزمایشگاه پایگاه داده ، استاد شاهرخ زاده مدرس محترم درس اصول طراحی پایگاه داده ها و جناب آقای مهندس حامد نیکی ، استاد عزیز راهنمای پروژه ، تشکر و قدردانی داشته باشم و از خداوند متعال برایشان سلامتی و موفقیت روزافزون را خواستارم. همچنین از زحمات دوستان و دانشجویان برتر دانشگاه جناب آقای سید محمد تقی تقوی ، مهندس مرتضی کاظمی آسیابر ، امیر طالب زاده و سرکار خانم پروانه شهامتی که بنده را در این مسیر یاری کردند تشکر می کنم و آرزوی سعادت و سربلندی در تمامی مراحل زندگی را برای این عزیزان دارم و در آخر امیدوارم که این تحفه مورد عنایت و توجه شما دوستداران علم کامپیوتر قرار بگیرد ، در پایان خواهشمندم که بنده را از نظرات ارزنده ی خویش بی دریغ ننمایید .

جهت دانلود متن پایان نامه ، فایل پی دی اف ، می توانید به سایت  www.prozhe.com بخش رشته مهندسی نرم افزار مراجعه نمایید(لینک اول) و یا با مراجعه با سایت www.softgozar.com  در بخش ثبت نرم افزار های ایران، اطلاعات و توضیحات این نرم افزار را به نظاره بنشینید( لینک ششم). با مراجعه به لینک هفتم اقدام به دریافت فایل متنی پایان نامه (pdf , docx) از سرور مدیافایر نمایید و با مراجعه به لینک هشتم سورس های اضافی که مرتبط به بخش مستند سازی نرم افزار است را دانلود کنید.

 همچنین جهت دستیابی به فایل های اصلی پروژه (اپلیکیشن و دیتابیس) از سرور mediafire می توانید بر روی لینک دوم کلیک کرده و سپس فایل afa.Project.Final.Prozhe.rar  با حجم 27.71 مگابایت را دانلود نمایید و یا با مراجعه به لینک سوم از سرور  google docs ، فایل afa send.exe که دارای حجم 28.1 مگابایت است را دریافت نمایید.برای دانلود کامل محتویات پروژه که شامل فایل های اضافی ، دیتا بیس و اپایکیشن پروژه می باشد از طریق  لینک نهم اقدام کرده و به دانلود فایل afa.project.final.rar با حجم 31.78 مگابایت ا از سرور پرشین گیگ پبردازید.

 با مراجعه به دو سایتwww.mspsoft.com  و www.ab-rafiee.com نیز می توانید محتویات کامل پروژه را به صورت مستقیم و رایگان دانلود نمایید. لینک چهارم جهت دانلود از سایت ام اس پی سافت و لینک پنجم جهت دانلود از سایت ای بی رفیعی تعبیه شده است.


*پیشنهاد من جهت دانلود ، سرور مدیا فایر می باشد*

  لینک اول : دانلود فایل متنی از سایت پروژه دات کام 3.56 مگابایت

 لینک دوم : دانلود فایل های اصلی پروژه(دیتابیس و اپلیکیشن) از سرور مدیافایر 27.71 مگابایت

 لینک سوم : دانلود فایل های اصلی پروژه(دیتابیس و اپلیکیشن) از سرور گوگل 28.12 مگابایت

 لینک چهام : دانلود مستقیم و کامل پروژه از سایت ام اس پی سافت 60 مگابایت

 رمز فایل : "www.mspsoft.com"

 لینک پنجم : دانلود مستقیم و کامل پروژه از سایت ای بی رفیعی در حال بررسی

 لینک ششم : معرفی پروژه در سایت سافت گذار 

 لینک هفتم : دانلود فایل وورد و پی دی اف پایان نامه از سرور مدیا فایر 7.33 مگابایت

 لینک هشتم : دانلود سورسهای اضافی مرتبط به بخش مستندسازی پروژه 3.33 مگابایت

 لینک نهم : دانلود کامل محتویات پروژه از سرور پرشین گیگ  31.78 مگابایت


نظرات 3 + ارسال نظر
ابوالفضل فتحی آزاد شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ http://afasoft.ir

بسیار بسیار زیبا و جالب به این وب پرداختن و فوق العاده عالی و سبک در حال ارئه دادن خدمات وبلاگ نویسی اند
زنده باد بلاگ اسکای

ابوالفضل فتحی آزاد یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ق.ظ http://afasoft.ir

Avatar test

سارا شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام. دستتون درد نکنه عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود

سلام جانم
ممنونم از شما
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد